Model mesaj email promovare

CONȚINUTUL UNUI MESAJ DE PROMOVARE PRIN EMAIL

În acest articol vom revedea împreună care sunt cele 7 puncte cheie de atins într-un mesaj de promovare.

Atunci cand scrii un mesaj de promovare prin intermediul corespondentei directe EMAIL, asigurate, in primul rând, că ai raspuns urmatoarelor intrebari cheie, ale unui potențial cumparator

1. Care este oferta?

Cel care citește mesajul trebuie să înțeleagă precis care este oferta pe care o preziți, și, mai
ales, să o poată identifica cat mai rapid in materialul primit. Daca oferta nu este imediat vizibilă s-ar putea ca cel care citește materialul să renunțe, datorită confuziei create.

2. Care este avantajul meu, ca si cumparator?

In primul rand orice posibil client dorește să știe de la inceput care este avantajul sau ce are de
castigat de pe urma faptului ca apelează la serviciile sau cumpara produsele oferite de firma ta. Acesta nu este interesat atat de mult de cât de renumită sau eficientă este firma ta, ci mai ales de castigul pe care il va obține folosind produsele sau serviciile oferite.

3. Care este motivul pentru care ar trebui să te cred?

Suspiciunea clienților este destul de mare atunci cand vine vorba despre comenzi prin posta sau email, pentru ca recordul fraudelor este destul de ridicat pentru acest tip de contracte. Pentru a depăși acest scepticism inevitabil trebuie să construiești o imagine credibilă folosind o serie de tactici, de la sinceritatea promisiunilor până la oferirea garanțiilor (posibilitatea recuperării banilor in cazul in care clientul nu este satisfăcut de produs), sau a unor recomandări din partea celor cu care ai mai colaborat.

4. Cât timp va dura livrarea?

Este important să respecți data de livrare anunțată. In caz contrar ar trebui să contactezi
cumpăratorul și să îi explici care este cauza intârzierii, moment in care stabiliți o altă dată la care comanda va fi onorată. Acest nou termen limita ar fi bine să nu depășească 30 de zile.

5. Ce se intampla dacă nu imi convine ce am cumparat?

Fiecare cumparator vrea să știe cum se procedează dacă produsul sau serviciul nu se ridică la nivelul promisiunilor facute, sau la nivelul așteptărilor pe care si le-au facut in legatură cu acesta.
Din această cauză o garanție este absolut necesară, insă, aceasta trebuie să fie cat mai clară și
mai restransă, astfel încât clientul să nu poată să revendice despăgubiri mai mari decat baza
produselor sau serviciilor oferite.

6. Este bună decizia mea de a comanda?

Este important ca oferta să menționeze atât calitățile produselor (adica să se adreseze sufletului), cât, și prețul și celelalte condiții financiare (care se adreseaza minții celui care vrea să comande), pentru că intrega decizie de cumparare se bazeaza pe o schemă decizională care imbină impulsurile emoționale cu decizia rațională asupra beneficiului material.

7. Cum ar trebui să răspund?

Chiar daca mesajul conține un formular prin care clientul poate să comande, să nu presupui că clientul nu mai are și alte nelamuriri.  Deci, specifică tot ceea ce crezi că este important să știe. Nu lăsa loc pentru interpretari.

În recapitulare, pentru că vrei rezultate verifică că mesajul tău de promovare prin email raspunde la următoarele 7 intrebări cheie

1. Care este oferta? Adică ce ar trebui să cumpăr?
2. Care este avantajul meu, ca si cumparator? Adică ce nevoi adresează serviciul/produsul.
3. Care este motivul pentru care ar trebui să te cred?
4. Cât timp va dura livrarea?
5. Ce se intampla dacă nu imi convine ce am cumparat? Adică oferă garanții clare.
6. Este bună decizia mea de a comanda? O recapitulare scurtă, beneficii si nevoi acoperite de produs/serviciu.
7. Cum ar trebui să răspund? Formular de comandă dar și posibilitate de interacțiune pentru alte clarificări și o listă de intrebări si răspunsuri frecvente.

Dacă ești drăguț, te rog dă un share prietenilor cu acest articol. Mulțumesc anticipat. Promit să mai scriu articole utile.

Adrian Ficker

Adrian Ficker

Trainer Marketing Online la LeonPaul Media
Co Fondator LeonPaul Media. Antreprenor concentrat pe rezultate. Cultivator de ideii si strategii de vanzare online. Ofer expertiza practica de marketing si vanzari acumulata in 15 ani.Pasionat de SEO, AdWords si Facebook Ads.
Adrian Ficker

Ultimele postari ale lui Adrian Ficker (vezi toate)