Contul tau Google Ads este la fel de eficient pe cât ar putea fi? Afla cum facem noi un audit google ads urmand un proces de 8 pași pentru a găsi zone care necesită îmbunătățiri, extindere sau optimizare. Daca un specialist Google Ads nu face un audit complet pe contul si campaniile google ads, nu vei fi sigur ca rulezi campaniile la potentialul maxim pe google.
Ce este un audit Google Ads
Un audit de cont Google Ads este procesul de evaluare a eficacității campaniilor de promovare din contul dvs de Google Ads inclusiv Google Merchant.
Un audit poate dezvălui probleme ascunse dureroase care trebuie abordate.
Odată ce am identificat aceste probleme, ne putem pune la treabă pentru a îmbunătăți starea generală de sănătate și performanța contului dvs de Google Ads.
Deși există multe instrumente și servicii automatizate care oferă rezultate și note de audit bazate pe algoritmi pentru contul dvs google, adesea le lipsește contextul obiectivelo de marketing, publicul focalizat și rezultatele dorite unice ale eforturilor facut in cadrul campaniilor google.
Cheia unui audit bun este:
- Identificarea elementelor ce se analizeaza și înțelegerea importanței acestora.
- Examinarea și documentarea stari fiecărui element auditat.
- Scrierea notelor detaliate și elaborarea de exemple de elemente care trebuiesc revizuite sau abordate diferit în planul de acțiune post-audit.
Auditul în sine nu este momentul in care se fac actualizări de cont sau de campanie (cu excepția cazului în care descoperim ceva atât de critic încât trebuie abordat imediat). Implementarile recomandarilor din audit se fac dupa o discutie preliminara in care se agreaza actiunile propuse de specialistul nostru.
Este important să parcurgeti si sa intrebati detalii din raportul de audit. Noi la audit oferim un raport și rezultate care pot fi incluse într-un plan de acțiune pentru activități specifice și procese pentru ajustările continue si managementul contului si campaniilor google ads.
Atentie cate auditari cereti simultan. Ultimul lucru pe care doriți să-l faceți este să începeți un audit nesfârșit, care are obiective în schimbare pe tot parcursul perioadei in care se fac auditarile.
De ce ai nevoie de un Audit Google Ads
Daca furnizorul actual de servicii google ads nu mai comunica cu tine asa cum iti doresti, sau esti nou in firma si ai preluat activitatea de promovare Google Ads, este critic să știi cum stau lucrurile acum pentru a face noi implementări ce-ti pot afecta bugetul și eficiența investiției.
Există, de asemenea, beneficii ale auditării periodice a campaniilor chiar daca acestea sunt mereu ajustate. Auditul oferind timp pentru a face un pas înapoi și a privi lucrurile care ar putea fi omise în managementul de zi cu zi.
Unele beneficii care pot rezulta dintr-un audit Google Ads includ:
- Identificarea zonelor unde se cheltuie buget ineficient.
- Identificarea de noi oportunitati de expansiune a campaniilor.
- Îmbunătățirea proceselor de management în curs.
- Obținerea de informații despre public care pot fi aplicate contului, precum și altor canale de marketing.
- Validarea ipotezelor de promovare online.
Ceea ce urmează este un proces pas cu pas pe care îl utilizam atunci când efectuam un audit al contului Google Ads.
Veți obține informații de neprețuit și veți descoperi oportunități noi în care vă puteți îmbunătăți performanta campaniilor google ads.
Concentrarea asupra acestor elemente și adresarea acestor întrebări importante atunci când efectuam un audit al contului Google Ads ne ajuta să vă asiguram că vă puteti optimiza rentabilitatea investiției în campaniile Google.
Pasul 1: Revizuirea Obiectivelor
Înainte de a intra in detaliu pe contul Google Ads, primul pas al auditului este examinarea obiectivelor comerciale și ale contului pentru a ne asigura că înțelegem care sunt obiectivele dvs.
Pot exista mai multe obiective de conversie. Înțelegerea acestora și a rezultatelor de performanță pe care le căutam va da tonul evaluării contului google ads pe tot parcursul procesului de audit.
Definirea obiectivelor și concentrarea pe acestea facilitează auditarea obiectivă a contului.
Intrebari ce va sunt adresate in legatura cu obiectivele de conversie:
- Care sunt obiectivele de conversie stabilite in companie?
- Care sunt obiectivele de conversie definite in contul Google Ads?
- Au existat schimbari in implementarea conversiilor pe site?
- Exista metode prin care se masoara eficienta campaniilor in afara metodelor de urmarire a conversiilor din Google Ads?
- Audienta dvs tinta sau profilul clientului ideal a suferit schimbari in ultima perioda?
Cand ne sunt clare obiectivele campaniilor din Google Ads, putem intra in cercetarea in detaliu a componentelor campaniilor de cautare din reteaua google.
Pasul 2: Revizuirea Structurii Contului
A avea ierarhia corectă poate avea un impact pozitiv asupra timpului necesar pentru gestionarea campaniilor și poate genera date mai bune pentru luarea deciziilor.
Există mai multe moduri prin care se pot structura campaniile și grupurile de anunțuri, astfel:
- Obiective logice de afacerii.
- Dupa publicul Ținta. Regiuni, localitati.
- Campanii pe Linii de produse.
- Campanii pe Linii de servicii.
- Campanii pe un anumit Subiect.
Deși nu există neapărat o modalitate „perfecta” de a vă structura contul, noi recomanda să facem acest lucru într-un mod care să ofere un control cât mai granular asupra detaliilor, sumei licitate, a bugetului, a anunțurilor și a gestionării generale.
Aspecte ce tin de structura contului ce le auditam sunt:
- Reprezintă campaniile diferite segmente la nivel de setare a campaniei (direcționare geografică, împărțire pe ore din zi, sume licitate la nivel de campanie, bugete la nivel de campanie)?
- Oferă campaniile rapoarte complete semnificative pentru grupurile de anunțuri care fac parte din ele?
- Sunt campaniile ușor de comparat între ele și de a echilibra bugetele?
Pasul 3: Setari de Cont si Campanii
În cele mai multe cazuri, putem revizui rapid setările campaniei și putem continua.
Cu toate acestea, în cele din urmă, poate fi necesar să revenim la aceste setări, pentru a face ajustări pe baza revizuirii și a deciziilor dvs. pentru modificări în alte zone ale auditului.
Înainte de a face actualizări bazate pe performanță, iată elemente specifice de examinarilor ce le efectuam:
- Este direcționarea geografică adecvată și corectă? Vedem vreo țară sau regiune în fila „locații” pe care nu doriți să le vizați?
- Este adecvată direcționarea dispozitivelor?
- Sunteți sigur că aveți setările avansate de locație configurate exact așa cum doriți pentru publicul dvs.?
- Strategia de licitare, bugetul și metodele de difuzare a anunțurilor sunt așa cum doriți?
- Avem orarul pe ore si zile corect setat?
- Utilizați anunțuri dinamice afișate în Rețeaua de căutare (și dacă da, sunteți conștient de acest lucru și le folosiți din motivele corecte)?
Pasul 4: Grupurile de Anunturi
În această etapă, este important să rețineți că „grupuri de anunțuri = grup de anunțuri” mai degrabă decât „grupuri de anunțuri = grup de cuvinte cheie”.
Uneori confundăm aceste două concepte. Ne gândim prea mult la cuvintele cheie și la grupări înainte de a ne gândi la intenția celui care caută și la destinația către care îi trimitem.
Ați putea avea cele mai bine organizate grupuri de cuvinte cheie pe care Google Ads le-a văzut vreodată, dar să le oferiți performanțe lamentabile, dacă anunțurile și paginile dvs. de destinație sunt o idee ulterioară.
Accentul trebuie să fie pe anunțuri, pagini de destinație, scoruri de calitate și, în cele din urmă, potențialul de performanță pentru a determina utilizatorii să facă conversii.
Aspectele grupurilor de anunțuri care sunt luate în considerare în audit sunt:
- Grupurile mele de anunțuri au aproximativ 10 cuvinte cheie sau mai puțin?
- Grupurile de anunțuri se aliniază între ele și se completează în loc să se concureze?
- Sumele CPC maxime la nivel de grup de anunțuri sunt setate la un nivel optim?
- Cele mai bune grupuri de anunțuri ale mele primesc suficient buget?
Pasul 5: Cuvintele cheie
Ne putem pierde în cuvinte cheie, tipuri de potrivire, interogări de căutare, potrivire negativă și multe detalii la nivel granular.
Este important să identificam modele și tendințe în timpul procesului de audit.
În timp ce facem asta, rezistăm tentației de a începe să facem actualizări.
Acum nu este momentul să începem implementarea sau să fugiți și să strigati la persoana care a gestionat contul înainte.
Când ne uitam la cuvintele cheie, facem acest lucru în cadrul fiecărei campanii relevante pentru a rămâne concentrati pe subiectul specific al campaniei și pentru a detalia grupurile de anunțuri.
Prin aplicarea obiectivelor identificate în primul pas al procesului de audit, putem evalua intenția și performanța specifică a cuvintelor cheie.
Dacă aveți o campanie foarte mare, cel mai bine este să ne uitam la mostre pentru a găsi modele și probleme, decât să încercăm să judecam fiecare cuvânt cheie individual.
O mulțime de operartiuni de sortare și eșantionare este importantă pentru a identifica problemele de performanță și optimizare pe cuvintele cheie.
Aspecte ale cuvintelor cheie care le verificam in audit:
- Sunt folosite cuvinte cheie negative?
- Raportul privind interogările de căutare arată cuvinte cheie care sunt în afara subiectului pentru subiect și obiectivele de conversie?
- Există termeni care au zero conversii, dar au afișări, clicuri și/sau cheltuieli mari?
- Există cuvinte cheie care au scoruri de calitate scăzută?
- Există cuvinte cheie care au starea „nu” pentru afișare chiar acum? Dacă da, există potriviri negative sau alte conflicte atunci când doriți să ruleze?
- Sunt sumele CPC maxime specifice cuvântului cheie setate la un nivel optim?
- Există termeni care nu corespund obiectivelor CPC, CTR, conversie sau rata de conversie așteptate sau dorite?
Pasul 6: Anunturile
Anunțurile sunt adesea lăsate să ruleze neverificate în multe conturi sau sunt supratestate.
O modalitate de a testa eficient anunțurile este să setam rotația anunțurilor pentru a forța rotația uniformă pe termen nelimitat și să ne asiguram că fiecare grup de anunțuri are două versiuni de anunțuri – o versiune „A” și una „B”.
La intervale stabilite, putem adjudeca câștigătorul și putem continua rotatia într-o nouă versiune „B” pentru a testa.
Chiar dacă te bazezi pe algoritmul Google pentru a determina raportul de difuzare a reclamelor și de a folosi instrumente dinamice, este periculos să lași lucrurile pe pilot automat.
Auditul efectuat de noi poate expune aceste probleme.
Auditul anunturilor Google include:
- Două variante de anunțuri în fiecare grup de anunțuri.
- Utilizarea inserării dinamice a cuvintelor cheie și a performanței împotriva unui titlu static.
- Utilizarea îndemnurilor la acțiune în titlurile reclamelor.
- Există reclame cu scoruri de calitate mijlocie sau scăzută?
Pasul 7: Paginie de aterizare
Paginile de destinație sunt externe Google Ads, dar au un impact direct asupra performanței campaniei și influențează valorile pe care le vedeți în Google Ads.
Ar fi o neglijență să nu analizați paginile de destinație chiar dacă acestea nu apar pe radar atunci când evaluați scorurile de calitate a anunțurilor.
Aducerea de cuvinte și terminologie consecventă în paginile de destinație, îndemnuri clare la acțiune și experiențe pozitive ale utilizatorilor sunt cheia pentru a asigura rate de conversie optime (și pentru a crește scorul de calitate pentru a reduce costurile).
Când ne uitam la paginile dvs. de destinație, luam în considerare următoarele:
- Există un titlu bun și un îndemn clar la acțiune pe pagină?
- Formularele funcționează?
- Există un număr dedicat de urmărire a apelurilor?
- Formularul se trimite la un mesaj de mulțumire sau o pagină care conține codul de urmărire a conversiilor?
- Scorurile de calitate ale reclamelor care trimit către fiecare pagină de destinație respectivă sunt ok?
- Are sens să adăugați mai multe pagini de destinație sau să condensați în mai puține pe baza performanței anunțurilor și paginilor?
Pasul 8: Raport & Plan de Actiune
Pe măsură ce parcurgem pașii de audit și petrecem timp uitându-ne la detalii în comparație cu așteptările și obiectivele de performanță, ne documentam notele.
Este probabil ca auditul dvs. să fie împărtășit cu alții colegi din interiorul agentiei noastre pentru a primii opinii diversificate.
Deci, organizam auditul într-un format de document usor de parcurs pentru a vă ajuta sa intelegeti planul de acțiune, și să împărtășiți informații cu colegii dvs daca este cazul.
Adevărata activitate începe după ce am documentat fiecare element, starea acestuia și probleme de rezolvat.
Acum, lista de prioritati și planul de acțiune se pot reuni, pot fi programate și puse în mișcare. Daca le aprobati.
Indiferent dacă urmează să prioritizați și să abordați toate elementele identificate pentru îmbunătățire, extindere sau optimizare într-o singură rundă sau să le lucrați cu noi in continuare pe termen mai lung, aveți puterea cunoașterii in față prin raportul de audit prezentat de noi.
Indiferent de situația dvs., vă aflați într-o poziție pregătită pentru câștiguri noi în contul Google Ads, care vă vor imbunatatii rezultatul final.
Co Fondator LeonPaul Media. Specialist SEO concentrat pe rezultate. Cultivator de ideii si strategii de vanzare online. Ofer expertiza practica de marketing si vanzari acumulata inca din 2003. Pasionat de SEO, Google Ads.