Promovarea Cabinetului Stomatologic

Promovarea Cabinetului Stomatologic. Cele 3 Greseli care te costa zilnic bani.

Prima Greseala in setarea unei campanii de promovare online a Cabinetului Stomatologic este:

Promovare Cabinet Stomatologic Brasov

Setarea unui grad de specificitate foarte general.
Exemplu: Eu sunt in Brasov, si caut cabinet stomatologic.
Gasesc anunt cu un cabinet stomatologic promovat cu numele de SmileUP.
Ok anuntul suna bine dau clic, intru pe site si dupa 20 de secunde ma dumiresc ca este din Timisoara

Fiecare vizita, sau clic platit la Google pe reclama, care vine de la un utilizator
din alt oras decat este cabinetul stomatologic promovat, implica un cost direct pe pierdere.

In audit-urile si campaniile de promovare a cabinetelor stomatologice primul aspect pe care il verificam este localizarea traficului.
Daca promovarea aduce trafic din alte orase decat cel in care este promovat cabinetul atunci se pierd bani.

Costul mediu al unui clic/vizita irelevanta promovarii cabinetului tau, te costa minim 2 lei/clic.

Daca vrei sa pierzi in contizuare bani cu promovarea cabinetului tau, inchide acum aceasta pagina.
Daca vrei sa iti cresti profitul cabinetulului atunci mai citeste inca 1 minut.

 

A doua Greseala in promovarea unui cabinet stomatologic, este:

LIPSA de legatura intre metoda de promovare si identificarea rezultatului de actiune al subiectului vizat.
Exemplu: facem promvoare online sau offline cu pliante, sau la Radio. Ok.
DAR nu specificam ca poti beneficia de X% discount DACA mentionezi unde ai vazut reclama, sau vi cu flyerul/fluturasul primit.
Practic lipsa unei urmariri consecvente ale fiecarui client obtinut, te pune pe piste gresite.
Managerii de multe ori cred ca flyerele impartite masiv ieri nu dau rezultate. Adevarul este ca nu urmaresc consecvent rezultatul masurabil.
Cand faci orice campanie de promovare a unui cabinet stomatologic trebuie sa stabilesti cum masori rezultatul promovarii si sa masori cu precizie.

 

A treia Greseala in promovarea unui cabinet stomatologic, este:

Accentul pus prea mult pe promovarea offline: reclama stradala, flyere/fluturasi si prea putina promovare online.
Cele 2 metode de promovare trebuie sa CO-existe. Trebuie echilibrat bugetul de promovare.
Promovarea online te poate ajuta sa masori clar elementele de impact ale promovarii offline.
Metode istete de urmarire exista.

Cu promovarea online a cabinetului stomatologic poti fi la fel de celebru ca si firmele care isi fac reclama la Televizor.

Cere un audit gratuit pentru promovarea cabinetului stomatologic.