Cand te ajuta Google AdWords

Când ai nevoie de Google AdWods sau ce iți poate oferi anunțul plătit Google AdWords?

Atunci când realizăm o căutare pe motorul de căutare Google, primele poziții de sus si alte câteva poziții din partea dreaptă sau ultimele de jos sunt anunțuri plătite.

Nu este necesar să ai site-ul in prima pagină din punct de vedere SEO pentru a te putea promova pe prima pagina. Ai nevoie doar de un consultant de marketing online bun.

Strategia și mentenanța unui cont AdWords necesită timp și pricepere, ca orice alt instrument bun. Poți angaja un consultant independent care să se asigure că nu plătești mai mult decât trebuie, și că folosești bine toate opțiunile oferite de AdWords.

Gândește ca unul dintre clienții tăi, dacă ne punem în postura de client:

Când ai nevoie de un serviciu sau produs, realizezi o căutare pe Google. Dai clic pe primele rezultate, de regulă chiar pe primul de sus. Astfel ajungi pe pagina unui website unde ai găsit ce căutai. Acele rezultate pe care cei mai mulți dintre noi dăm clic sunt anunțuri plătite, care sunt afișate prin Google Adwords.

Când ai nevoie de Google AdWords?

  1. Dacă afacerea ta este parte dintr-o industrie competitivă, folosește anunțurile plătite pentru a ocupa rapid o poziție mai bună, în fața competitorilor.
  2. Vrei să ajungi la clientul potrivit, să plătești doar atunci când cineva are nevoie și caută serviciul sau produsul tău, si doar in zona (oraș/județ) pe care tu poți să o acoperi.
  3. Când bugetul de marketing este mic, nu iți permiți să irosești. Trebuie să profiți de opțiunea plată la clic. Practic plătești doar când vizitatorii ajung pe website afacerii tale prin intermediul anunțului plătit. Te poți asigura că bugetul rămâne cel stabilit, si nu va fi depășit.
  4. Trebuie sa fii unic în comunicare pentru a atrage atenția consumatorilor chiar dacă deja ești pe prima pagină. Reușești să fi unic ? sau angajezi un specialist care sa iți creeze mesaje unice, care să trezească curiozitatea. Pentru a obține o poziție pe prima pagina rapid, pentru o ofertă sezonieră, pentru o nevoie urgentă, te poți folosi de AdWords.

Adwords  când este făcut bine, poate crește volumul de trafic calificat de pe website-ul tău rapid și eficient. Astfel încât șansele să vinzi online cresc și ele.

In recapitulare rapidă, când să folosești AdWords?

1. Când vrei să fi in atenția publicului pe prima pagină, la căutările efectuate de aceștia in Google. Când vrei să te poziționezi rapid în fața competitorilor, folosește Google AdWords.

2. Când vrei să plătești doar vizitele relevante și traficul calificat, AdWords te ajută.

3. Când bugetul de marketing este mic, consultantul și sistemul AdWords te ajută să investești eficient bugetul.

4. Când vrei să comunici unicitatea produselor si serviciilor tale, anunțurile plătite AdWords te ajută.
Îți doresc spor la comunicare eficientă.

Adrian Ficker

Adrian Ficker

Trainer Marketing Online la LeonPaul Media
Co Fondator LeonPaul Media. Antreprenor concentrat pe rezultate. Cultivator de ideii si strategii de vanzare online. Ofer expertiza practica de marketing si vanzari acumulata in 15 ani.Pasionat de SEO, AdWords si Facebook Ads.
Adrian Ficker

Ultimele postari ale lui Adrian Ficker (vezi toate)